Veelgestelde vragen

Bekijk hier de meest gestelde vragen en vind antwoord op je vraag binnen een minuut. Mocht je toch hulp nodig hebben, neem dan contact met ons op via info@smaakje-erbij.nl

Account

Laat het ons weten, dan passen wij jouw emailadres aan. Geef daarbij wel even aan wat jouw emailadres was en wat het moet zijn. 

Wat goed dat je een account wilt aanmaken! Dat maakt het voor jou nog gemakkelijk om te bestellen. Maar hoe?

Druk op account naast de winkelwagen. Druk dan op account aanmaken. Vul dan alle gegevens in en druk op verzenden. Activeer vervolgens jouw account in je mail en je hebt een account.

Geen zorgen! Je kan gemakkelijk je wachtwoord veranderen, door op wachtwoord vergeten te drukken. De acties worden aangegeven die je dan moet volgen.

Het is niet verplicht om een account aan te maken om te bestellen. Het maakt het wel handiger voor je, maar het hoeft niet. 

Bestellen

Boven een bestelling van €25 euro is jouw bestelling helemaal gratis. En bij een bestelling van €20 euro hoef je nog maar €2,95 te betalen. Zit je onder het bedrag dan zijn de verzendkosten €4,95.  

Wist je dat wij de pakketjes laten bezorgen door fietskoerier.nl? Door weer en wind worden de pakketjes in de grootste steden en dorpen op de fiets bezorgd. Is dat nog niet mogelijk, dan worden de pakketjes meegegeven aan een partner van fietskoerier, die al jouw kant op moet. Zo ontstaat er geen extra co2 uitstoot. 

Een bestelling plaatsen doe je door een product toe te voegen aan je winkelwagen. Dan zie je rechts in je scherm wat er in je winkelwagen zit. Je kan dan kiezen om nog verder te gaan winkelen door op kruisje te drukken of om het gelijk te bestellen door op 'plaats een bestelling' te drukken. Vul vervolgens jouw gegevens in en zorg ervoor dat alles klopt. Druk dan op 'doorgaan met verzenden'. Check nog een keer het adres en druk op 'ga naar betalen' en reken dan af. 

Dat kan zeker! Je kan zelf een pakket samen stellen met de smaken die jij wilt, want smaken verschillen.

Nee, er is geen minimale bestelhoeveelheid. Maar... pak je voordeel ermee dat je bestelling boven de €25 euro gratis wordt verzonden en boven de €20 nog maar €2,95 is. :)

Ja, dat kan zeker! Neem dan contact met ons op via de contact formulier en geef aan wat je zou willen bestellen, de hoeveelheid en van welk bedrijf je bent. (inclusief telefoonnummer, zodat wij contact met je op kunnen nemen)

Betalingen

Je kan op een veilige manier een bestellen plaatsen met de betaalmethodes:

- iDEAL (Mollie) 

- Paypal

Dat kan kan heel gemakkelijk. Vul de kortingscode in bij het afrekenen. Dat staat boven het subtotaal bedrag van je bestelling bij 'kortingscode' en druk dan op toepassen. Dan wordt de korting van je bedrag afgehaald.

Bezorgen

Je pakketje wordt binnen 3 werkdagen thuis geleverd. Dat betekent dat je snel kan genieten van onze smaakjes.

Jouw bestelling wordt door fietskoeriers.nl (cycloon) door heel Nederland bezorgd. En in veel grote steden en omliggende dorpen komen ze met de fiets

Maar hoe zit het dan buiten de grote steden en dorpen?

Jouw pakketje wordt dan afgegeven aan een autokoerier die toch al rijdt. Zo wordt er geen extra CO₂ uitgestoten en blijven we bewust bezig.

Jouw bestelling is altijd te volgen met een track & trace. Daarbij krijg je een bewijs toegestuurd bij levering met de locatie en tijdstip. Je kan ook je bestelling volgen op de website van Fietskoerier op https://www.fietskoeriers.nl/trackandtrace.

Dat kan zeker! Je kan op het laatste moment je bezorglocatie wijzigen als je niet thuis bent. Dit moet je dan wel zelf wijzigen.

De pakketjes worden in meer dan 30 steden bezorgd! 

Hoe zit dat dan buiten de steden?

Ook daar kunnen we je pakket bezorgen. We schakelen dan een autokoerier voor je in. Door slim samen te werken gaat je pakket mee met een koerier die toch al rijdt. Hierdoor kost het geen extra CO₂.

Neem dan contact op met onze klantenservice en check onze retour of ruil voorwaarden.

Producten

Wij proberen ons assortiment zo veel mogelijk uit te breiden, zodat jouw favoriete smaakjes er altijd tussen zitten. Ga hier naar onze product pagina en bekijk onze unieke smaakjes.

Nieuwsgierig naar wat er allemaal in onze producten zitten? Ga hier naar onze product pagina en bekijk wat er allemaal in zit.

Daar kan je alles vinden.

De producten bevatten geen cafeïne en geen allergenen. Daarbij zijn de producten, behalve Roze Koeken siroop veganistisch.

Het hoeft niet van ver te komen om lekker te zijn. Dat dachten wij, daarom komen de ingrediënten waar beschikbaar is uit Nederland.  

Wij vinden het belangrijk om bewuste keuzes te maken. Dat geldt dus ook voor de verpakking. Daarom hebben wij:

- 100% gerecyclede etiketten (clean flake

- 100% gerecycled verpakkingsdozen  

- Recyclebare flessen  

Er zit geen alcohol in de producten. De ingrediënten zijn te vinden bij elk product. 

Op alle producten is de t.h.t datum te vinden. 

Dat is niet nodig. Op kamer temperatuur blijft de smaak op zijn best en daardoor zal de koffie ook niet afkoelen. Zo handig dat je het overal kan neerzetten in de keuken. In zicht is natuurlijk het beste. :)

Retourneren

Toch niet tevreden over je product? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

 

Alle beloftes op een rijtje.

- 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.

- Geld terug? Zo spoedig mogelijk zullen wij het aankoopbedrag terugsturen na ontvangst

- Retourkosten zijn voor eigen rekening

LET OP!

Let daarbij wel op dat het product dat je retour stuurt binnen de bedenktermijn onbeschadigd en ongeopend is. (de zegel/sticker op de dop onaangebroken is)

Hoe?

Ga naar de vraag 'hoe moet ik retourneren?', daarin wordt het verder uitgelegd.

Laat het ons weten via het contactformulier dat je je aankoop wilt terugsturen en meld erin jouw bestelnummer, persoonlijke gegevens en waarom je je aankoop wilt retourneren.

Tip! Zorg ervoor dat er een verzendbewijs wordt meegestuurd tijdens het retourneren. Want je bent zelf aansprakelijk als het product beschadigd of kwijtraakt. 

Je moet weten dat je je klacht altijd naar ons toe kan sturen. Juist met jouw feedback kunnen we alleen maar beter worden.  

Hoe?

Vul jouw klacht in bij het contactformulier en wij nemen jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling. 

Bedankt voor het bezoeken van onze pagina!